Διακανονισμός Ληξιπρόθεσμων οφειλών
Η Elpedison δίνει στους οικιακούς πελάτες της τη δυνατότητα διακανονισμού τυχόν ληξιπρόθεσμων οφειλών τους, με την εξής διαδικασία:
(α) Το πλαίσιο του διακανονισμού καθορίζεται με κριτήριο το ύψος των ληξιπρόθεσμων οφειλών του πελάτη.
(β) Η πρώτη δόση θα πρέπει να καταβάλλεται εντός δύο ημερών από τη σύναψη του διακανονισμού.
(γ) Ο Πελάτης υποχρεούται να εξοφλεί εμπρόθεσμα τους τρέχοντες λογαριασμούς κατανάλωσης.
(δ) Για τη συμφωνία του διακανονισμού απαιτείται επικοινωνία του πελάτη με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 18128 ή στο 218 18 18128 επιλογή 9 (Απλή αστική χρέωση) ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας πατώντας εδώ.
Ειδικά, για τους Ευάλωτους Πελάτες η ELPEDISON, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο άρθρο 34 παρ. 3 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Πελάτες (ΦΕΚ Β’ 832/2013), ως ισχύει, προσφέρει τη δυνατότητα τμηματικής και άτοκης εξόφλησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους, ως εξής:
(α) Οι μηνιαίες δόσεις δεν υπερβαίνουν το 50% της αντίστοιχης μηνιαίας δαπάνης για την ηλεκτρική ενέργεια/φυσικό αέριο του Ευάλωτου Οικιακού Πελάτη.
(β) Η πρώτη δόση θα πρέπει να καταβάλλεται εντός δύο ημερών από τη σύναψη του διακανονισμού.
(γ) Ο Πελάτης υποχρεούται να εξοφλεί εμπρόθεσμα τους τρέχοντες λογαριασμούς κατανάλωσης.
(δ) Για τη συμφωνία του διακανονισμού απαιτείται επικοινωνία του πελάτη με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 18128 ή στο 218 18 18128 Επιλογή 9 (Απλή αστική χρέωση) ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας πατώντας εδώ.